Tekst alternatywny
  • BIP
  • FACEBOOK
  • STRONA STARTOWA
  • OGŁOSZENIA
  • KONTAKT
  • PLAN LEKCJI
  • E-DZIENNIK
  • O NAS
  • R.O.D.O.
  • W.P.E.
  1. Jesteś tutaj:  
  2. Start
  3. PROGRAMY UNIJNE
  4. Wymiar międzynarodowy w kształceniu zawodowym
  5. Protokół rekrutacji do udziału w projekcie „Wymiar międzynarodowy w kształceniu zawodowym”

INFORMACJE DLA:

  • KANDYDATÓW
  • UCZNIÓW
  • RODZICÓW
  • NAUCZYCIELI
  • ZAŁATWIANIE SPRAW

OSIĄGNIĘCIA

  • STYPENDYŚCI

POMOC PEDAGOGICZNO - PSYCHOLOGICZNA

  • PEDAGOG SZKOLNY
  • PUNKT KONSULTACYJNY WSPARCIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO

ORGANIZACJA ROKU SZKOLNEGO

  • 2024/2025

SZKOLNI SPORTOWCY

  • AKTUALNOŚCI SPORTOWE
  • SEKCJE SPORTOWE
  • WOLONTARIAT
Bezpieczeństwo w szkole
BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE

Protokół rekrutacji do udziału w projekcie „Wymiar międzynarodowy w kształceniu zawodowym”

Szczegóły
Kategoria: Wymiar międzynarodowy w kształceniu zawodowym
Opublikowano: 05 styczeń 2022

W dniu 03 stycznia 2022 roku odbyło się zebranie Komisji Rekrutacyjnej w celu przeprowadzenia naboru kandydatów do wyjazdu na praktyki do Sewilli w Hiszpanii, uczniów kształcących się w zawodach technik architektury krajobrazu i technik geodeta, w związku z realizacją projektu „Wymiar międzynarodowy w kształceniu zawodowym” pod numerem 2019-1-PL01-KA102-063507 w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. K. Wielkiego w Busku-Zdroju.

W skład Komisji wchodzili:

przewodniczący: Anna Kosela – wicedyrektor ZSTiO ds. kształcenia praktycznego

oraz członkowie:

1) Ewa Charczuk – koordynator główny projektu,

2) Michał Sokołowski – koordynator merytoryczny projektu, nauczyciel przedmiotów zawodowych w architekturze krajobrazu,

3) Agnieszka Partyka – koordynator merytoryczny projektu.

Komisja stwierdziła, że złożono łącznie 34 kwestionariusze - 19 uczniów z kierunku architektura krajobrazu oraz 15 z kierunku technik geodeta. Wszystkie wypełniono prawidłowo. Każdy
z ochotników spełnia warunki udziału w projekcie.

Ustalenia wyników rekrutacji

1. Komisja jednogłośnie zakwalifikowała 18 uczniów: 9 z kierunku technik architektury krajobrazu i 9 z kierunku technik geodeta, którzy osiągnęli największą ilość punktów według kryteriów wynikających z założeń projektu. Protokolant sporządził listę uczniów zakwalifikowanych.

2. Pozostali uczniowie zostali umieszczeni na liście rezerwowej zgodnie z kolejnością uzyskania punktów za spełnione kryteria.

3. Komisja jednogłośnie ustaliła, że zgodnie z zapisami regulaminu w przypadku rezygnacji z wyjazdu na praktyki osoby zakwalifikowanej do wyjazdu, jej miejsce zajmie pierwsza osoba z listy rezerwowej.

4. Komisja ustaliła również, że dwie pierwsze osoby z listy rezerwowej, zgodnie z decyzją Agencji Narodowej, wezmą udział w kursie przygotowawczym.

5. Przewodniczący zamknął posiedzenie i poinformował, że w dniu 06 stycznia 2022 roku nastąpi ogłoszenie list na tablicy ogłoszeń projektowych w budynku ZSTiO.

Poprzednia strona: Harmonogram kursu przygotowawczego Dla uczniów kształcących się w zawodach technik geodeta i technik architektury krajobrazu, zakwalifikowanych na praktyki zagraniczne w Hiszpanii Poprzednia Następna strona: Lista rankingowa osób zakwalifikowanych do wyjazdu na praktyki zawodowe w Sewilli w Hiszpanii Następna
Tekst alternatywny
PROGRAMY RZĄDOWE
Tekst alternatywny
PROGRAMY UNIJNE
Tekst alternatywny
FILMY O NAS
Biblioteka
BIBLIOTEKA
Biblioteka
WIRTUALNA PLATFORMA EDUKACYJNA
Biblioteka
ELEKTRONICZNY OBIEG DOKUMENTÓW
Office365
OFFICE 365
WRÓĆ NA GÓRĘ
POWIAT BUSKI LINK DO STRONY
POWIAT BUSKI LINK DO STRONY
POWIAT BUSKI LINK DO STRONY
POWIAT BUSKI LINK DO STRONY
CENTRALNA KOMISJA EGZAMINACYJNA
OKRĘGOWA KOMISJA EGZAMICAJNA W ŁODZI
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Kazimierza Wielkiego w Busku-Zdroju.
ADRES E-DORĘCZENIA: AE:PL-89363-31866-SIGBC-26
DEKLARACJA DOSTEPNOŚCI
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Design i wykonanie: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...